keskiviikko 3. marraskuuta 2010

The Catalyst

Jälleen helppo päivä koulussa. Tunnin tapoin aikaa yhteiskuntaopin kokeessa ja sitten lähdin vetämään sieltä. :D Toivottavasti ope tykkää, mitne hienosti esseekysymyksessä mollasin Suomen asevelvollisuusarmeijaa ja sanoin esimerkiksi, että Suomen armeijasta voisi tehdä televisio-ohjelman "Suomen armeijan suurin pudottaja", sillä armeijaan koulutetaan jatkuvasti vain läskejä nyhvöjä (=nykysuomalaisia miehiä), tai "Suomen armeijan hauskimmat sotavideot", sillä armeijan touhu on nykyään säälittävää. Kieltämättä nyt, kun mietin tuota koetta ja etenkin noita vastauksiani uudestaan, minua alkaa tosissaan pelottaa... :'D

No mutta, sateista puolivapaapäivää tässä viettelen. Olen lueskellut Heel Hero:n 2. osaa ja I'm in love!♥ Kettään ei varmaan kiinnosta mut se kertoo näyttelijöistä ja pääsankarimme näyttelee siinä sarjan hyvistä. Hän on siis "umpihetero" (HAH!) ja järkyttyy huomatessaan vastanäyttelijänsä (pahis >8D) olevan homo! No joo ja sitten jo ekan pokkarin lopussa tämä Minami, hetero, hehheh, itkee alasti suihkussa sitä, miten hän on umpirakastunut homovastanäyttelijäänsä Sawadaan. Sain sen nyt kuulostamaan siltä kuin vihaisin sitä, mutta awwwwws! mjfkddjkd, raakastan! ♥ Joo, jätän teidät nyt homojen osalta rauhaan. 8D

Ainakin melkein. Selasin suosikkejani ja löysin kaikkia outoja linkkejä. Yksi niistä oli Edward II:n Wikipedia-linkki. Wut? No, kun katsoo, mitä heti "esittelyn" viimeisessä lauseessa sanotaan, en ihmettele yhtään.
Edvard II muistetaan myös siitä, että hänet väitetään murhatun työntämällä tulikuuma rauta hänen peräaukkoonsa.


... o___o' Eeeh?
 
Myöhemmin huhuttiin, että Edvard oli murhattu työntämällä kuparisauva hänen peräaukkoonsa (myöhemmin mainittiin tulikuuma rautatanko, niin kuin legendan mukaan Edmund Rautakylki murhattiin) – tätä pidettiin homoseksuaalille sopivana kuolemana. Tarinoiden mukaan murha tehtiin näin, jotta kuolema olisi näyttänyt luonnolliselta: työntämällä peräsuoleen ensin metalliputki voitiin tulikuumalla rautatangolla kärventää sisälmykset jättämättä palojälkiä peräaukkoon. Tästä huhusta kertoi yksityiskohtaisesti paljon myöhemmin historioitsija Thomas More.

Miksi mulla on tällainen linkki suosikeissani?! Tai no, kun lukee nuo pätkät, ei ihmettele asiaa enää yhtään, mutta... ääh. No, annetaan sen linkin olla siellä vielä... 8D

Illalla tein tylsyyksissäni itselleni talouspaperikiharat yöksi. Idean sain Pitsiperhosen blogista.


Lopputuloksesta en saanut kunnon kuvaa (koska unohdin aamulla ottaa ja tietäähän sen, miten hiuksille käy pipon + kostean ilman kanssa... Tosin se naama on nyt se ongelma, mutta esitän, että syy ovat lässähtäneet kiharat >8D), mutta ihan kivat tuli. Näytti vähän Marilyn Monroelta, mutta vielä kikkuraisimmillla hiuksilla :3 Mutta naamavärkki ei ollut kuin Marilynin... -__-'

Tattimussu toi mulle muuten risteilyreissultaan tuliaiseksi Kit-Kat -paketin. HYI, huonoin tuliainen ikinä! >8( Siis mun laihis+suklaa-/karkkilakko kusee PÄIVITTÄIN tuon takia! Noi on vaan liian hyviä...♥ :DD Huh, valkosuklaa-Kit-Katit on IMELIÄ! Hurh. Mutta taivaallisia. Ja tuo karamelli-Kit-Kat... Kuka on keksinyt noin ihanan yhdistelmän?! 8O

Kit-Kateja jäljellä enää... *laskee kädet vapisten* ...yksi tavallinen ja yksi karamelli. Äää... D:

Haah, noista vanhoista suosikki-linkeistä... Päädyin omille vanhoille kotisivuilleni jotenkin ihmeellisesti. :D Ihan hävettää nuo räpellykset... ^-^'' Voisi tosin pistää nuo sivut kuntoon ja alkaa vaikka pitää niitä taas ahkerasti yllä! Ja tuo Tejinagakkou-tarinakin oli oikeasti suosittu tuntemattomienkin ihmisten keskuudessa! ;o En kyllä ymmärrä miksi, minua se lähinnä vain hävettää... (seKIN) Mutta idea oli hyvä, se on pakko myöntää. ;D Saa nähdä, mikä Fanfic Paratiisin kohtalo on tulevaisuudessa... ^_^

Löysin muuten tämän biisin pitkästä aikaa! Haah, aivopesua... 8D

Mjaah, mitäs muuta? Aina ennen postausta mulla on about miljoona ideaa päässä ja sitten kun mä saan tän sivun eteeni niin on silleen "... Olipa kerran Jaruto, joka teki sitä ja tätä. No siinä se." XD Wäää!

Aika jännä muuten, että nyt, kun mulla on eka koeviikko, niin mä päivitän ahkerammin kun yleensä, vaikkei mulla ole oikeestaan edes asiaa... o.O No joo, onhan mulla nyt enemmän aikaakin, mutta se aikahan pitäis käyttää seuraavan päivän kokeeseen valmistautumiseen. xD Nytkin mun pitäis viimeistellä ja tulostaa mun kirjaesitelmä äikkään, sekä suunnitella aineistopohjaista kirjoitelmaani ja kenties tehdä siitä jonkinlainen raakaversiokin. Mutta kyllä mä ehdin. Hero Heel on nyt tärkeämpi... *kuolausta*

Haaste jatkukoon:

Day 07 – A song that reminds you of a certain event

Hoobastank - The Reason



Huh, sydän alkaa vieläkin tuota kuunnellessa hakkaamaan hulluna ihan selkästä jännityksestä ja pelosta. Yläasteella nimittäin meillä oli kerran sellanen teemapäivä, jossa lauloin tän biisin Singstarilla mun kaverin Mintun kanssa... Luokka oli täynnä ihmisiä ja takaa kuuluu "oho!" ja "kato!" kuiskauksia ja hui kamala! D: Mun kädet täris ja pitelin sitä mikkiä kahdella kädellä ja olin kauhusta kankee! Aattelin et vois ihan yrittää uutta ennätystä (edellinen 9960 pistettä 10 000:sta), mutta eipä tullut. :D Mutta ainakin sain ihmisten suut auki. :DD No ei, en mä oikeesti osaa laulaa! Toi on vaan sellanen biisi missä pärjään (jos pärjään), eikä toi 9960 oo ees silleen kauheen hyvä pistemäärä, enkä mä halua ylpeillä tai mitään... D: Mut joka tapauksessa, toi tulee tästä mieleen. 8)

Onko outoa miettiä jo joululahjalistoja?
Ei, koska on jo marraskuu.
Kyllä, koska ei ole edes lunta maassa vielä.
Ei, koska niistä lahjoista tulee AINA paniikki, joten parempi aloittaa ajoissa.
Kyllä, aloittaa ajoissa mikä, panikoiminen? Ehtii sitä panikoida lähempänä jouluakin.
Ei, koska minulla on melkein kaksi kuukautta aikaa miettiä, mitä tahdon joululahjaksi, sillä en muista koskaan kerralla kaikkea, mitä vuoden aikana olen kaivannut.
Kyllä, koska en muista niitä kuitenkaan.

Mun suurimpina toiveina ois nyt oman huoneen remontti (ainakin tapetit pitäis saada pois ja jotain maalia pintaan...), rahaa tietty, sekä Seppälän lahjakortti. Siellä on taas laittoman ihania juttuja myynnissä, ja tarviisin uuden yöpuvun ja sukkia ja ja ja... ;___;

No mutta joo, Minami ja Sakawa ja kumppanit huutaa mua tuolla sängyssä, kun Minami pyörty just Sakawan syliin kesken kuvausten ja sillä raukalla on kuume, koska se on harrastanu rajua seksiä taustaroolia näyttelevän Katagirin kanssa, joka on rakastunu Minamiin, jotta Minami unohtais Sakawan, joka harrasti kerran seksiä Minamin kanssa vaan siks, ettei Minamin kuvaukset onnistunu ku se oli niin umpirakastunu Sakawaan, (luet tätä vieläkin? onnea :D) ja Sakawa sanoo nyt ettei se rakasta Minamia joka on siihen edelleen umpilätkässä ja nyt Sakawa tietää sen ja Minami on ihan "äää" ja Katagiri on vihanen Sakawalle koska se satuttaa Minamia ilkeillä sanoillaan ja Minamilla on paha mieli koska Katagiri rakastaa sitä oikeesti mut Minami käyttää sitä vaan seksileluna, vaikka onkin uke, (hei, nyt voit jo oikeesti lopettaa) ja nyt se haluaa hyvittää Katagirille ja alkaa sen kanssa seurustelemaan, ja Sakawa kuuli tämän ja ryntäs suutelemaan kuvioihin mukaan tullutta exäänsä, joka lemppas sen aikasemmin ja joka muistutti nuorempana ulkonäöltään ihan Minamia (jaksoit lukea loppuun, hullu! ;o vai tyhmäkö olet? ;D) ja nyt mä en tiiä mitä niille tapahtuu ja Minami ja Sakawa vaan molemmat haluaa todistaa ettei ne muka rakasta toisiaan eikä ne välitä toisistaan ja nyt niillä on menny parit ihan ristiin ja kaikki on väärin ja mun täytyy mennä jatkamaan lukemista että se niiden suhde etenis...

...joten heippa! 8D

Ää, Sakawa näyttelee pahista ja kattokaa nyt miten se pitää hyvistä näyttelevää Minamia ihan ukenaan! :DD

2 kommenttia:

  1. Voi luoja sä luet sairaita sarjoja :O En tajunnu puoliakaan tosta selostuksesta mut sen tajusin et ne päähenkilöt menee vielä yhteen ja sit sä oot iha happy happy ;)(tyhmä olen, myönnän) Sieni kasvaa, iloisena kasvaa(8) Että tää on ihana kappale<3 mut jostain syystä Anni hermostu muhun tänään koulussa ku tätä lauloin x3 :D:D:D Millon tulee uus Bannerii? :):) Toi sun vanha löydös oli muuten iha karmeeta luettavaa :O HYI VITTU sä oot sairas :'D Poistaisit ees~!! :DD::D :'''( Ei mun tuliaiset kelpaa, ei.. :(:( :D:D:DD<3

    TTaatttiiiih~

    VastaaPoista
  2. jessus, MINÄKÄÄN en ymmärrä tuosta selityksestäni enää mitään, joten kyllä, OLET tyhmä kun luit sen loppuun x'D äh, en tiiä millon tulee uus banneri, sitten kun löytyy innostusta tehdä sellainen...

    VastaaPoista

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥