torstai 1. heinäkuuta 2010

Suut makiaks!♥

Jos kukaan muistaa sitä ajat sitten lupailemaani päättärikuvaa, jossa olen minä sekä kaksi mussukkaani Jaruka ja Sussu, niin tässä se nyt on. Ja ihan selventääkseni minä olen se keskimmäinen, kaksi muuta saatte arvailla itse.

Mun tekis mieli muokata tota kuvaa jotenkin (omalta osaltani lähinnä, ja muutenkin se on vähän tylsä), mutta en jaksa ladata mitään kuvanmuokkausohjelmaa, enkä kyllä osaisikaan muokata yhtään. Niin, ja jos asianomaiset tahtovat tämän kuvan pois netistä, niin viestiä siitä minulle~!

Kerroin myös, että olen (kerrankin) ostanut uusia vaatteita. Tässäpä niitä sitten. (Jotenkin musta tuntuu, et annan vähän sellasen kuvan, ettei mua vois vähempää kiinnostaa...? No, se ei oo ainakaan tarkotuksella annettu kuva)
Anteeksi arvioidut hinnat/hintojen puuttumiset, kuitit ja hintalaput ovat - yllätys yllätys - kadonneet, enkä voi mitenkään muistaa hintoja enää.




Hello Kitty -yöpaita, Iisalmen Maxi Makasiini
Hello Kitty -yöhousut, Kiuruveden Maxi Makasiini


Topit, Reflex women, (I love) Link sekä B.a.y,
Seppälä, alle kympin kappale



Caprit, Link, Seppälä, ~25 €
T-paita, Link, Seppälä, ~10€



Amatööri gynekologi -(miesten!! eikö jo tekstistä huomaa? :'D)t-paita
Kuopion itsepalvelukirpputori, 1 €



Minen tiedä mistä tämä on, äiti sen itselleen osti
ja totesi pieneksi (koko XL-XXL, hieman siis iso minulle,
mutta silleen sopivan löysä), veikkaisin Lindexiä tai
KappAhlia, mutta voi olla ihan hyvin vaikka Halpa-
Hallista. Merkkinä Botelli, eikä taatusti ole maksanut
yli kahtakymppiä. Ihana kuva, rakastuin♥


T-paita, reach, Halpa-Halli (: DD), 9,95€
(meinas itku tulla kun tätä ei aluksi meinannut
enää löytyä, kun sen aiemmin jo pongasin
mutten raskinut ostaa, kun ei oikein ollut rahaa. kokoa
liian iso, mutta jälleen sopivasti löysä♥)


Tää pitää mun kohalla aika hyvin paikkaansa. :D Siis aina kun löydän Seppälästä (=lempivaatekauppani♥) jonkin kivan vaatteen, se on lähes AINA, voisi sanoa että 98 prosenttisesti I Love Link -merkkinen. Tai no, en tiedä mikä tuon merkin oikea nimi on, minä kutsun sitä aina vaan Linkiksi...



Ja lopuksi... Pikkulapset nukkumaan ja herkimmät pois koneen äärestä! Minun pärstänihän se siinä. ;) Katsokaa, hiukseni ovat kasvaneet~! Niin Ballekin sanoi. ^-^ *ylpeä* No, ei sitä oikeastaan huomaa kuin juurikasvusta, mutta edistystä se on sekin, ja hiljaa hyvä tulee, ja mikä laulaen tulee, se viheltäen menee, ja hiki laiskan syödessä, kylmä työtä tehdessä, ja... okei, lopetan. XD En keksi nimittäin enää kunnon sanontoja. 8'D


TADAA! Katsokaas missä kävin eilen! Aivan, elokuvissa! Ja katsomassa kirja-/leffasarjan, jota vihaan, kolmannen osan, eli Twilightin Epäilyksen. JA RAKASTUIN! Jacob Black on niin suloinen, paljon parempi kuin Edward Cullen! Ja Jaken ja Edin viha/"rakkaus"-suhde on IHANA! Niin, ja Jasper, hurr~ ♥ Kahdessa ekassa leffassa hänestä ei saanut oikein mitään irti, mutta tämä kolmas. AI ETTÄ! Siksi menenkin katsomaan sen UUDESTAAN huomenna serkkuni Tatin kanssa! UWAAAAH! ♥ Ja muistutan, minä vihaan Twilightia. Tai no en vihaa, mutta en todellakaan pidä siitä. Ihan oikeasti. Kirjatkin aion lukea (ensimmäisen olen lukenut jo) vain selvittääkseni, mikä tekee suositun kirjasarjan. Kyllähän se juoni on hyvä, hahmot erottuvat ja idea erikoinen, mutta tunnelmaa latistaa se, että se on TEINIANGSTIRAKKAUTTA, jota VIHAAN! Myös. Tai oikeastaan se on syy, miksi vihaan Twi:tä. Mutta siinä on Jacob! ♥ Ja Jasper. x3

No joo, nyt loppuu tämä. Häivyn tästä kiusaamasta teitä. Nauttikaa kesästä! *katsoo ulos sateista ukkosilmaa* *sigh* Huominen, tule jo~

4 kommenttia:

  1. Nii siitä mökkireissusta jotaki? ;D
    Ja toi teijä yhteiskuva on niiiin ihana x3

    HUOMINEEEENN TULE JOOOH<3

    VastaaPoista
  2. no sori, en tajunnu luvanneeni mökkireissua tähän postaukseen kun mielessä oli vaan nuo uudet vaatteet, jotka piti saada alta pois :D mut ens postauksessa sitten ;)

    VastaaPoista
  3. Hyi minä :S Jos kehtaisit sutata miut pois? Varmaan kuuluu Susannan kauheimmat kuvat top5 osioon toiKIN :/ Ookkos mökkireissuvideoo tehny? :P

    VastaaPoista
  4. No hyi MINÄ! 8OO En todellakaan sua suttaa pois, oto varmaan järkevimmän näkönen tos kuvas meistä kolmesta. 8( Köh, oon mä sitä videoo alotellu... :''D

    VastaaPoista

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥