tiistai 10. elokuuta 2010

Cooler Than Me

    Viimeinen kesälomapäivä, iiks! Huomenna sitten amiskalle, ja siitä lähti minun mahikseni, eli kaksoistutkintoni. Neljän vuoden päästä olen toivottavasti suorittanut datanomin opinnot sekä saanut valkolakin.

    Sain olla viimeiset lomapäivät yksin kotona, sillä äitini ja hänen miesystävänsä lähtivät Lappiin. Mahtava tapa lopettaa loma!♡ He lähtivät lauantai-aamuna, mutta minä olin silloin Tatin ja Jarukan kanssa meidän mökillä. Tulin kotiin sunnuntaina, ja tiistain ja keskiviikon vietin nukkuen pitkään sekä Turtleseita, eli Teini-ikäisiä mutantti ninja kilpikonnia katsoen! Kaivelin vanhat nauhoituskasettini kaapistani ja latasin itseeni viimeinkin kauan kaipaamani 2003-vuoden jaksot, tai ainakin osan niistä. Kaikkia minulla ei nauhoitettuna olekaan, enkä kaikkia kasetteja ehtinyt läpi katsoa, mutta valtava Turtles-kuume nousi jälleen! Oli hauska katsoa näin vanhempana uusin silmin samat vanhat jaksot, joista nuorempana osasin vuorosanatkin ulkoa. Ja kyllä nytkin tuli mukana sanottua vanhoja tuttuja vuorosanoja ja naurettua samoille jutuille kuin ennenkin. ;) Ihanaa, ei voi muuta sanoa! Minä sitten rakastan sitä sarjaa!♡


Valloitin olohuoneemme.♡

April vetää ilmeellä. XD

    Vaikka Turtles on minusta enemmän poikien sarja, etenkin pienten poikien, olen aina pitänyt siitä. Minulla on kaksi vanhaa TMHT (Teenage Mutant Hero Turtles) -kasettia, jotka ovat isovelipuoleni vanhoja. Ne ovat siis sen ihan ensimmäisen Turtles-sarjan kasetteja. Niitä kulutin pienenä puhki minkä ehdin, ja vähitellen jotenkin tutustuin myös näihin uudempiin Turtleseihin, joita pyöri telkkarissa. Tämä tyttö oli ihan koukussa!♡ Minulla oli isovelipuoleni vanha Turtles-tyyny, joka sai ajan kuluessa kaverikseen mm. ison julisteen, nauhoitettuja jaksoja, tietokirjat jokaisesta kilpikonnasta, värityskirjoja, värikyniä, vihkoja, ilmapallon, leikkipallon, lakanat, fanilehtien numeroita, kirpparilta hommattuja sarjiksia, dvd:itä, lisää vanhoja kasetteja, avaimenperiä, tietokonepelin ja muuta pientä krääsää. Niin, ja onhan minulla veljeni vanha palapelikin vanhoista Turtleseista, jossain... Ja siitä puuttuu yksi pala, sen muistan. x)
    Nuorempana leikin ystävieni (jotka kaikki olivat tyttöjä... o___o') kanssa paaaaaljon Turtleseita. Minä olin suosikkikilpparini Leonardo, Tatti oli Raphael ja Sussu oli Donatello. Nykyisin lempparini taitaa kyllä olla Michelangelo, ja rakastan hänen ja Raphin viha/rakkaus-suhdetta. :D (siis ihan veljesrakkausmielessä tällä kertaa...)


    Ihme kyllä kämppä pysyi pystyssä ja yllättävän siistinäkin, mitä nyt olohuone oli tänään hieman kaaoksen vallassa, kun yritin ommella farkkuja uuteen uskoon. Kaksi kertaa ompelukoneemme neulan katkaistuani luovutin siinäkin hommassa.
    Maanantaina katsoimme Sussun kanssa leffan Hachiko, joka kertoo tositarinan japanilaisesta koirasta, joka oli niin uskollinen isännälleen, että odotti tätä aina töistä kotiin juna-asemalla, jopa yhdeksän vuotta senkin jälkeen, kun isäntä oli jo kuollut. Koskettava leffa, ja Hachi oli oikein suloinen!♡ Leffa tosin oli amerikkalaisten tekemä, mutta eipä se hirveästi haitannut... :D
    Lakkasin myös kynteni uuteen uskoon, ja tein kanasalaattia! Yay!


Tosi houkuttelevan näköistä, eikö...?

Niissä on toinen puoli vaaleanvihreä ja toinen vaaleanpunainen, ja päällä tuollaista hilelakkaa sekä joissakin random-tähtiä.

Sussumussu joi mun Fantat!♡

    Sitten jotain vähän randomia tähän loppuun...

Mun oma kukka, Toukka!♡ Joka on alkanu pudottaa jostain syystä lehtiään... :(
Ostin nää Kuopiorockista! Olivat niin söpöt et oli pakko!♡

Tatti toi nää Saksasta, vaikka se tietää, etten tykkää kahvista. Musta tosin tuntuu, et tolla nimellä oli jotain tekemistä asian kanssa... ;D Toivottavasti saan jonkun juomaan nää (mun kanssa?)! ^-^

Olohuonevalloitukseni. >:D Mulla on muuten tosi huono valikoima kynsilakkoja. 8(

Ostin nää Kuopion R-kioskilta samalla, kun ostettiin Sussun kaa sille, mulle ja Tatille kokista. Ku osti sellasen puolen litran Coca Cola -pullon (sikahinnalla...) ni sai lasin eurolla. No me ostettiin kaks pulloo. :D

Kuopiossa ois Chibicon lokakuun alussa, jossa aattelin vähän cossata Shippuuden Hinataa. Tästä ois tarkotus tulla Hinatan takki, sit kun joskus saan kaavat jostain...

Joo, pitää alkaa vääntäytyä suihkuun ja vähitellen nukkumaan, et jaksaa huomenna herätä puol kahdeksalta kouluun. En ehtinyt edes totutella aikaisiin heräämisiin, tai en malttanut, sillä eihän yksin kotona ollessa ole mitään iloa mennä aikaisin nukkumaan ja herätä ennen kukonlaulua. ;) Sitä ennen katson kuitenkin pari jaksoa Turtlesia netistä...

4 kommenttia:

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥