perjantai 29. lokakuuta 2010

Not Strong Enough

Edit 31.10.2010 klo 16.36: Unohdin jatkaa haastetta, joten tässä...

Day 04 – A song that makes you sad

Martina McBride - Concrete Angel


Tää on vaan niin surullinen, video ja kaikki... :(


Moi. Mitäs teille kuuluu? :D Mulle kuuluu hyvää. ;)
Koeviikon ja samalla KOKO LUKUVUODEN ensimmäinen koe on nyt mulla ohi! 2. matikankurssin koe oli kyllä sellanen mistä pelkäsin suunnilleen eniten, etten pääse siitä läpi. Tehtävät oli kuitenkin yllättävän helppoja ja tuntuu, et tulee ihan hyvä numero. :) Seuraava paniikin aiheuttaja onkin ens keskiviikon yhteiskuntaoppi, koska mua ei yhteiskunnan asiat kiinnosta PÄTKÄÄKÄÄN. Kirjasta oon lukenu ekan kappaleen, loppukirja olis vielä luettavana. Että terve.


No joka tapauksessa, nyt on viikonloppu ja tiedossa Sussumussun synttäribileeeeeet, joten unohdetaan koulujutut! :D Tässä ne mun ostokset, mitä oon luvannu esitellä...

Huivi: pieces accessories, X-Globe, 12,90 (vai oliko 95...?) €

Siinä on tällasia älysöpöjä kuvia. :) Huonot puolet on tosin, että toi on aika ohut, ja että noi kuviot ei oikein erotu ku toi kangas on "hajonnu" (ihan suunniteltu sillee) ja se on venyny sillee yheks sutuks...

Toppi: Blend, X-Globe, 9,90€

(Ignooratkaa härö kuvakulma...) Tää on just niin ihana ku tää on tällanen pitkä malli (mikä oli mulle erittäin positiivinen yllätys) ja niin ihanan värinen ja näkönen ja awwwww! xD

Korvikset, kaulakoru ja kynsilakka: Seppälä. Korvikset 2 €, kaulakoru 2 € ja kynsilakka Wild and Crazy 2,95 €.

Kengät: Seppälä, Link (yllättäen... xD), 29,95 €

Nää on niin ihanat! ♥ Sisällä tollanen valkee karva ja sitten tuota älysöpöä kukkakuviointia ja toi ihana vihree väri ja ja ja...! Pitäiskö muuten olla ylpee vai huolissaan, et mun äiti ihan tosissaan haluis samanlaiset...? :'D Sillä on kyllä hyvä maku (talvi)kenkien suhteen ja joskus muidenkin vaatteiden, joten ehkä en saa tästä mitään paniikkikohtausta. Niitä saan tarpeeksi muutenkin. ;D

Siinäpä ne. Loppu kertookin sitten mun tylsästä elämästä. :D Meikä alkaa pakkaamaan Sussun luo ja yrittää saada itsensä irti koneelta... Nähdään taas joskus! Teen varmaankin postauksen niistä Sussun synttäreistä, joten siihen asti... heipparallaa~!
Sain mun Hong Kongissa asuvalta kirjekamulta Sandylta aivan ihanan kirjeen! Siis rakastan tuota kuviointia, kirjepaperi oli kans samaa pupusarjaa! Aww!♥ (mä nyt uskon ettei kukaan mun lukijoista ota tota osotetta talteen ja tule yllätysvisiitille... xD mut tervetuloo vaan, jos ilmotatte etukäteen ni leivon keksejä ;3)

Tällaset kynnet mulla oli lomalla. Jopa bussikuski kehu et nää oli hienon väriset. :'D Mut sitten meni hermo lähinnä tohon oranssiin kun se koko ajan lohkeili pois ja muutenki, ni otin pois...


Mun loma. I have no life, eh? Somebody save my life. :D

♥The End♥

1 kommentti:

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥