maanantai 1. marraskuuta 2010

Valon Pisaroita

Viime viikonloppuna oli siis Sussumussun sweet sixteen -syndet. :) Oli kivaa, ehdottomasti pian uusiks! Tulin kertomaan pikaisesti enkun kokeeseen lukemisen (öh, kirjaa en tosin ole avannutkaan vielä...) välissä, mitä kaikkee kivaa me siellä bileissä tehtiin. No rakas bloggeri suostui lataamaan vain puolet kuvista, puolet saatte sitten seuraavassa päivityksessä. Niin, ja nyt ennen kuin unohdan, haaste...

Day 05 – A song that reminds you of someone

LeetStreet Boys - Yuri The Only One


Enempää en viitsi selitellä... :D Paitsi että tässä on hyvä video, katsokaa se. ;)

Ja sitten kuvaspämmiä bileistä:

Sussu ihastelee Annilta, Ballelta ja Tatilta saamaansa (lahja)korttia.

Nams! ♥

Seuraavan päivän krapulaisena aamuna (Ballen ihana "bad hair day"-pipo päässä!♥)

Balle selittää Annille. :D

Tatti posettaa. ;)

Kakku!♥

Lagaamista. Ooteltiin et Autot-leffa alkais. :3



Haamu-Martti. 8D Osaan.com ;D

Meidän pikkutuhma Monopoly-peli. Mun Peter Pan posettaa linnan ovella.

Tosiaan, tosta Monopoly-pelistä sen verran, et tais väsymys ja sokerihumala tehdä tehtävänsä, kun alettiin keksiä kaikkee tuhmaa. xD Mulla oli Liisa Ihmemaassa -osake, eli mulla oli "Liisa Ihmemaassa -bordelli". Sit kun esim. Sussulla oli pelihahmona Dumbo ja mä omistin Dumbo-osakkeen eli omistin Sussun, niin Sussu teki orjatyötä siellä mun bordellissa ja mä tienasin sitte ne Sussun rahat (eli vuokrat) asiakkailta (eli muilta pelaajilta + Sussulta). xD Ja tätä rataa. Rumia kuvia pelihahmoista ja niiden oudoista asennoista ja muista tulossa sitten, kun bloggeriskokkelis suostuu mun kanssa yhteistyöhön.

Tänään oli muuten ruotsin koe = tunti koulua = liikaa vapaa-aikaa. Surffailin taas missä sattuu ja törmäsin netissä nimeen "Frodo Reppuli". Sainpas makeat naurut, kun homofanityttönä luin sen "Frodo Peppulina". Hups. ;>

Katsoin äidinkielen "lopputyöni" "pakottamana" Yle:n homoillan netistä. Se oli tavallaan virhe, koska nyt ne homovastaiset ihmiset ja se Raamattu ja sen orjallinen seuraaminen alkoivat vituttamaan suunnattomasti. Ja haluan erota kirkosta. NYT! (Video katsottavissa vielä 11 päivää, kiirehtikää te muut Matti ja Maija Myöhäiset!)

7 kommenttia:

  1. Hyi minä :S Mitä toi suppilo ja joku muuki tos kuvas tekee ? :'D eteinki toi toinen...no muttaahh... Ton mun töllön kahtomiskuvan joko poistat tai sensuroit jookosss?? ;)

    VastaaPoista
  2. nii ja ne rojut siin pöydäl oli siin ku kukaa ei niitä pois ottanu... 8DD

    VastaaPoista
  3. Voi kamala nuita kuvia :'D Noi mun on iha karmeita ;O :( Ton yhen kuvan vois sit vähä sensuroida... Vai mitä??!!!

    Tattiiih

    VastaaPoista
  4. en minä nää mitään sensuroitavaa... ;o ;)

    VastaaPoista
  5. LEETSTREETBOYS <3<3<3<3<3<3<3<3<3

    VastaaPoista

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥