tiistai 2. marraskuuta 2010

Fairytale Gone Bad

Jee, bloggeri tykkää musta taas! ♥ Eli tässä loput kuvat viikonlopun partyista.

Pinokkio (Anni) tuijottaa Helinän persusta. Ja Lumikki (Tatti) ihastelee taustalla. 

Mun Peter Pan oli vähän tollanen kiimanen pikkupoika. Tällä kertaa Dumbon (Sussu) kimpussa...

Dumbo päätti kostaa. Lumikki (josta nyt yritin väkisin tehdä "Limukkia") on riemuissaan.

Oli mun vuoro korjata potti ja oikein kunnolla!

Mun linnat~!

Lisää mun (ja Tatin) linnoja~~! (+ Anni 8D)

Mistä näitä satasia oikein tulee? ;)

No oonpas hehkeenä taas.

Lopussa vastakkain enää minä ja Tatti!

Tehtiin (jätti)pitsaa. :)

Kakku oli koristeltu näillä. Toi töhnä näyttää ihan glitterliimalta! Mut kuulemma se oli ihan syötävää...

Annin kanssa vähän leikittiin kakkukoristeilla. ;D

Sunnuntaina vuorossa oli Harry Potter ja Viisasten kivi -tietovisapeli, jonka yllätysvoittaja oli Anni!

Niin, kuten jo edellisessä postauksessa mainitsin, tuo Monopoly-peli oli... Likainen. xD Mut kerranki mä voitin! Enkä oo ikinä elämässäni omistanu Monopolyssa niin paljon rahaa! Muistaakseni yli 3 tonnia! (No Tässä ja nyt -versiota ei lasketa, missä Tatti voitti viimeks silleen et sillä on rahaa about 55 miljoonaa euroo... xD)

Tänään oli sitten enkun koe. Mua ärsyttää se miten en paria sanaa/lausetta muistanu oikein. :D Ei se jossain ruotsin kokeessa haittaa mut enkku aina jotenki kyrsii... Kai se on se et ku se on melkein ku toinen äidinkieli ni sitte ruoskii itteensä siitä ettei sitä osaa tarpeeks hyvin. Samalla tavalla mua vituttaa suunnattomasti jos äikän kokeessa tulee joku virhe, sillä äikkähän on mun "herkkä kohtani", eli aine, jossa mun pitäis (omasta mielestäni) olla aina paras. :'D Huomenna sitten yhteiskuntaoppia, kirjasta luettu 28 sivua, 159 sivua koealuetta jäljellä... Auts!

Kävinpä kaupungilla tänään Sussun kanssa. En ostanut mitään koska olen säästökuurilla, paitsi Sussulle synttärilahjaks kynsilakan Seppälästä. :3 Niin, muttah, tulihan mulle yks tilaus tänään postissa~


WAAAAH! Hero Heel -yaoisarjan ykkös- ja kakkososa! Tosin tuo ykkönen löytyy hyllystä jo eli pitää huonokuntoisempi pistää kiertoon, mutta ARVATKAA VAAN houkuttelisko toi kakkonen PIKKUSEN enemmän ku joku älytylsä YH:n kirja?! :DD Ja kolmososa pitäis kans tulla kohtapuoliin postilaatikkoon. 8)

Niin joo, haaste jatkukoon.

Day 06 – A song that reminds of you of somewhere

The Baseballs - Umbrella



No Kuopiorock:han se tästä mieleen tulee, kuinkas muutenkaan. :D Ja se, miten meinasin ensimmäistä kertaa elämässäni oikeesti pyörtyä siellä. xD

No nyt jos yrittäis mennä lukemaan sosialismista ja sosiaalidemokratiasta. Mitä ikinä ne sitten tarkottaakin.

4 kommenttia:

  1. On se jännää miten Monopolistakin saa pervon

    VastaaPoista
  2. Ennustan että Anni tulee ja tappaa sut ku näkee tän ;) Ahhahah ei vittu noi kuvat on kamalia! Siis ei oikeesti disneystä voi saada noin pervooo peliä!! :''''D Äääh YH on paska aine, siitä riittää et läpi pääsee :D:D:D

    Tatttiiiih

    VastaaPoista
  3. hehe, voi olla :'D no eiköhän toi YH läpi mene, kun ei menny kokeeseen aikaa ku tunti ;) mikä tosin voi olla huonokin juttu x'D

    VastaaPoista

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥