tiistai 16. marraskuuta 2010

I'm Blue

Taas päivittäminen vähän venähti ja esiteltäviä ostoksia on jälleen (vaikka säästökuurilla luulin olevani...?). Mut ekaks, pistäkääs haasteen biisi taustalle soimaan. ;D

Day 09 – A song that you can dance to

Måns Zelmerlöw - Cara Mia



No tanssimatolla osaan tanssii...? : D Kyllä se lasketaan. >8)

Kävinpä sitten kirpparilla yks päivä (epämääräistä kun siitä on jo aikaa...):

T-paita: ihan Paul Frank on olevinaan, 2 €

T-paita: "Come to the dark side, we have cookies", 2 €

Salatut Elämät -kirja: Kallen inttivuosi. ♥ 2 €

Sitten tämä ihanuuskin tuli melkein viikko sitten postissa... ♥

Luin tietty heti. ;3 Ja no, loppu oli aikalailla sitä mitä toivoin, vaikkakin loppuratkaisuun päädyttiin aika nopeasti (mutta onhan kyseessä sentään yaoi, eli pääaiheena homoseksi, joten mitä sitä turhia juonen kimpussa jaarittelemaan...? xD). I looooove! ♥

Viikonloppuna kävin Kuopiossa Tatin luona. Lauantaina käytiin metsästämässä Tattimukselle farkkuja ja kenkiä (eiks meidän niitäkin pitäny katella?). No farkut löytyi, ja muutakin. Itse ostin (säästökuurista huolimatta) TopTeniltä nämä:

X-men, X-men origins: Wolverine/X-men 3: The Last Stand,
Fullmetal Alchemist 9 ja Tatilta aikaisena joululahjana sain tuon Vampyyrin oppipojan.

Katottiin Tatin kaa kaikki edellämainitut tuota FMA:ta lukuun ottamatta. Sen tilalle vuokrasimme X-men 2 -leffan eli X2:n. ;D Aika mutantti-/kummajaispainotteinen viikonloppu siis oli. :3 (No tietäähän sen, kun Tatin kanssa on samassa taloudessa, että kummajaisilta ei voi välttyä... 8D)

Äsken leivoin keksejä, kun teki suklaakeksejä jo eilen mieli. :b Jännä miten niitä ei sitten enää tee mieli, kun on saanut ne valmiiksi. xD


Ihanaa, enää huomenna koulua ja sitten kaksi vapaapäivää, kiitos opettajien koulutuksen!♥ Ja huomennakin ensin neljä tuntia Exceliä (=Facebookia kyllästymiseen asti) ja sitten kaksi tuntia Wordia (=blaaah).

Perjantaina mennäänkin Sussun kanssa sitten kattomaan se uusin Harry Potter. >8) Pitäis kyllä tehä pikakertaus kirjojen ja leffojen tapahtumista, mut ei jaksa. D: Yritän houkutella sit Sussuu lauantaina kattoo mun kaa sen Vampyyrien imussa -leffan, kun se näkyy jostain syystä täällä sinä päivänä olevan. :D Sussu-raukka kun on missannut aivan loistavan elokuvan (sanoo Twilight:in vihaaja :'D)!
The Black Eyed Peas! Ei kun...
It's raining men~!♥
Mun ihana Jacob!♥ Mitä naurat? >8(


Rakas Joulupukki,

mä olen yrittänyt olla kiltti tänä vuonna.
No ainahan mä yritän, tai siis olen, no omasta mielestäni ainakin.
Saanko mä toivoa jotain?
Se on aika hankala toive...
No tietenkin mä saan toivoa, mutta voisitko toteuttaa sen?
Se olis aika tärkeetä mulle...
Mä lupaan olla ensi vuonna vielä kiltimpi.
Teen ehkä kotitöitäkin.
Raadan koulussa enemmän, opiskelen ahkerammin.
Jos vain voisit tehdä mulle palveluksen...

Voisitko kertoa eräälle henkilölle,
että lakkaa seikkailemasta unissani?
Hänellä on varmasti kiireitä muutenkin.
Ei ole mennyt päivääkään, etten olisi ajatellut häntä.
Niin että voisitko pyytää häntä joko palaamaan jälleen luokseni,
Tai sitten edes sanomaan suoraan, ettei hän tule takaisin,
jotta mun ajatukset sais rauhan.

Niin että rakas Joulupukki,
ei mulla ollut muuta.
Mä aion lähettää hänelle postissa nallen lahjaksi.
Virkata sille pipon ja kaulaliinan.
Keksin sen eilen illalla.
Kuvittelin mielessäni, miten jouluaattona saan paketin,
jossa on se sama nalle.
Mukana kortti täynnä ilkeitä sanoja.
"En tarvii sun lahjojas!"
Ja sitten mä itken sängyssäni koko aaton.

Joulupukki, tee mun joulusta hyvä.
Mua itkettää jo valmiiks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥