keskiviikko 10. elokuuta 2011

It's my last day of freedom!

Day 29 – A song from your childhood

Smurffit - Smurffijengi


Smurffit, kuinkas muuten. ♥ Tää olikin sit ton haasteen viimenen biisi, koska jouluna laitoin ton päivän 30. :D Saas nähdä minkä haasteen saan/otan seuraavaks. ^-^ Ja haastan Ballen, Sussun ja Idan. :D

Oon nyt mökillä, joten ei tästä mitään "kunnollista" päivitystä tule. Halusin vaan julkasta Tejinagakkoun uuden luvun, jonka sain just kirjotettua. TATTI, betaa se! xD

Vähänkö oli nostalgista, kun eräs kaunis päivä katselin pitkästä aikaa Nortikkaa. Nuorempana sille nauro leuat sijoiltaan, ja tallensin sillon parhaimpia lausahduksia kännykkäänikin. Niitä kuunneltuani alkoi mieleni tehdä katsoa niitä uudelleen ja suuntasin vanhaan tuttuun SinäTuubaan. No perhanan Tuuba, oli poistanu videot. :< Mutta onneksi Googlemus pelasti! :)


Nortikkahan on siis HYVÄ piladubbi Narutosta! :D Suosittelen tutustumaan, alku voi vaikuttaa kankeelta mutta muutamat hyvät kohdat pelastaa. Ja sarja on pitkä, kyllä se taso 40 jakson aikana ehtii nousta. ;) Klikatkaahan siis tästä! Tatti just kattoo tuolla toisessa huoneessa niitä, itteekin alkaa naurattaa kun kuulee vanhoja tuttuja vuorosanoja. xD

AI NIIN! Edellisessä postauksessa mainitsin, että tarvitsen rahaa Nintendo Wii:hin. No, nyt minä sain sen! ♥ Mukana tuli lisäksi Wii Sports, ja musta on tullu jo aika hyvä keilaamisessa. :D Mut joku golf ei kyllä oikein suju... -.-'

Laitan ehkä lisää kuvia sitten, kun oon kotona ja mulla on kameran johto. x)

Aattelin, että voisin tehdä pelikonsoleitani ja pelejäni koskevan postauksen joskus. : D No ei mitään nörttiselityksiä kun enhän mä peleistä mitään tajua, mutta voisin vähän kertoa neljästä (+ PC) omistamastani pelikonsolista, kun kuitenkin peleistä tykkään~

Kiitos Aasimussukalle, joka lainas mulle Super Mario Galaxy 1:n ja 2:n, sekä The Legend of Zelda: Twilight Princess:in. Oon jo jonkin verran tota Galaxy 1:tä pelannu, ja oon koukussa. :D Se on just mun tasonen peli söpöine, puhuvine tähtineen (joita voi ruokkia semmosilla timanttihommeleilla, awwws! ♥) ja muutenkin se on niin... semmonen, no, söpö. :D

Niin, tän postauksen pääidea oli tosiaan tuo Tejinan uusi luku, joten lukemaan siitä, hus hus!

3 kommenttia:

  1. Hyvähän sitä Wii Sportsia istualteen on pelata. Ja vai et peleistä tiedä...
    Hei minä haluan pelata Galaxya ja Zeldaa, tuot vaikka kouluun ;D

    VastaaPoista
  2. Yksi sana: Nortikka<3

    No joo siis, en ite löytäny kyll mitään korjattavaa Tejinasta :)) Hyvää tekstiä oli jälleen! En malta oottaa et tapahtumat pääsee kunnolla käyntiiiin<33 :DD Malttamaton on luonteeni ;) Ja Naruto ja Sasuke tulee millon..? ;)<3

    Tatttiiii

    VastaaPoista
  3. Roni: se on ihsan huijausta! se on URHEILUpeli!! >8( ja ne on Tuukan pelejä, kysy siltä saako niitä lainata eteenpäin ;D
    Tatti: thanks :D en spoilaa mitään ;)

    VastaaPoista

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥