keskiviikko 24. elokuuta 2011

Tears in Heaven

Pöllinpä Ballelta uuden haasteen itselleni, kun tuo entinen musiikkihaaste loppui. >8)

Tällä kertaa aiheena on... no, en mä tiedä mikä sen aihe on, mutta tässä lista siitä, mistä asioista mun pitäis postata 31 päivän ajan (eli ei minun päivitystahdillani tule tapahtumaan päivittäin... :'D):

päivä 1 - Esittele itsesi
päivä 2 - Eka rakkaus
päivä 3 - Minun vanhempani
päivä 4 - Tätä olen syöny tänään
päivä 5 - Mitä on rakkaus?
päivä 6 - Minun päiväni
päivä 7 - Paras ystäväni
päivä 8 - Se hetki
päivä 9 - Uskoni
päivä 10 - Päivän asu
päivä 11 - Sisarukseni
päivä 12 - Käsilaukussani
päivä 13 - Tällä viikolla
päivä 14 - Mitä minulla oli päällä tänään?
päivä 15 - Unelmani
päivä 16 - Eka suudelmani
päivä 17 - Mieleisin muistoni
päivä 18 - Mieleisin syntymäpäiväni
päivä 19 - Kaduttaa
päivä 20 - Tässä kuussa
päivä 21 - Toinen hetki
päivä 22 - Tämä järkyttää minua
päivä 23 - Tämä saa minut voimaan paremmin
päivä 24 - Tämä saa minut itkemään
päivä 25 - Ensimmäinen
päivä 26 - Pelkään
päivä 27 - Suosikkipaikkani
päivä 28 - Ikävöin
päivä 29 - Tähän pyrin
päivä 30 - Soittolistallani
päivä 31 - Viimeinen hetki

Alotan ens postauksessa. 8)
Ja sitten itse asiaan. Kävin viikonloppuna Särkänniemessä, jee! \o/ Kyseessä oli isäni, hänen naisystävänsä sekä serkkuni Tatin perinteinen kesälomareissu. Millainenkohan reissu ensi vuonna tulee, kun Tattimuksen kanssa olemme täysi-ikäisiä rällästäjiä (toivottavasti) ajokortit käsissä...?
Hieman kuvaspämmiä reissusta.

Pelattiin korttia autossa. :) Ja huijatiin vuorotellen, tietenkin
Suloinen pikkumökki Lemettilän tilalla, suosittelen!
Mun ja Tatin oma pikkuinen soppi (eli keittiö...).
Matkalla kohti Särkänniemee.
Matkalla kohti Särkänniemee, osa 2.
Ballea lainaten: mitä serkumpi, sitä herkumpi. ;)
Jessus siellä oli ihmisiä. o.o Mentiin vahingossa 45 minuuttia liian aikasin, eikä siel sillon ollu ku joku japanilainen turistiryhmä ja pari hassua ihmistä. Ja yhtäkkiä - PUM! Paikka oli täynnä populaa...
Alueen kartta. 8)
Trombi. Ei mikään maailman mukavin laite, koska aina ku se meni ympäri, tuntu et sieltä putoo, mut pitihän siinä ny kerran käydä. :D
Tyrsky! Kävin siinä nyt ekaa kertaa. :D Ois voinu olla vähän vauhdikkaampi, mut ihan kivahan tuo oli. XD
Jet Star. Ennen tähänki laitteeseen mahtu kerralla... oliko kuus henkee? Nykyään vaan kolme. Oli hiton pitkät jonot, mutta oli kans jännää mennä Tatin kaa kahestaan yhteen vaunuun. :D
SUURI VALTAMERIALUS! ...ja taustalla Viikinkilaiva.
Tattiralli. :3
Tornado! Yks Särkänniemen parhaimmista laitteista. 8)
Jotenki oon aina onnistunu missaamaan tän laitteen. o__o Ehkä koska se on siellä takana, eikä koskaan tue sieltä kierrettyä... Kyseessä siis Hurricane.
Näsinneula. Eipä ehitty käydä sielläkään. :D
Uusi laite, MotoGee. Ei viittitty lähtee jonottaa kun sinne oli niin karmeet jonot...
AAAAA, se tulee päälle!
Tukkijoki, jossa olin kuulemma huono kapteeni Tatin mielestä...
"Iik, mä kastuin!!"...
Nii, että kukahan se oikein kastu siinä etummaisena eniten? :'D
Vaakkuja. :3
Toi hana vaan näyttää NIIN photoshopatulta... Live-photoshoppaus, hmm?
Huomatkaa uus huppari, sieltä Hesan reissulta! (aivan, keskittykää huppariin ja ignooratkaa mun typerä ilme :''D)
Lammas. :3
Saatiin tämmöset pehmodelffiinit Tatin kaa. :3 Tässä mun, sen nimi on Huijari KorttiHai, lyhyesti vaan Hai. Eiks oo ovelaa, delfiini, jonka nimi on Hai? :b
Vasemmalla Tatin ovelasti nimetty delfiini Veijari (pehmolelun lapussa lukee "Veijari"...), oikealla Hai. Älykkäitä otuksia, eikö vain?
Lemettilän tilan pieni kissanpentu, joka piiloutu aina pensaiden alle, kun ajettiin autolla pihaan. Ihana! :'3
Mä oon jo pitkään halunnu koiraa, sellasta suloista pientä papillonia eli perhoskoiraa. Vähitellen pitää kuitenki alkaa suunnitella tulevaisuutta, ja koska varsinki pienet koirat elää melko pitkään, pitää ajatella myös mahdollisen (ja erittäin todennäköisen) tulevan asuinkumppanin mielipidettä asiasta. Ja Aasi-Hanipöö (hampaat sulaa...) ei halua pientä koiraa... ;_________; Puhukaa se ympäri!! Mutta mulla ois myös kissakuume. :3 Kissoja ei voi käyttää lenkillä niin hyvin, eli pakollista liikuntaa ei ikävä kyllä tulis juurikaan, ja kissat osaa olla häijyjä ja ne on itsenäisempiä ku koirat, mutta ne ois myös helppohoitosempia ja parempi vaihtoehto kerrostaloon. Ja jos tuuri käy, saattaa kissa olla hyvinkin huomionkipeä, kuten ylläolevan kuvan pieni mussukka. ;3 Joka tapauksessa, haluan lemmikin!!

Tulevaisuudesta puheenollen... Aasi lähtee huomenna Japaniin vaihto-oppilaaks, ja about 300 päivän jälkeen nähdään seuraavan kerran. Suoraan sanottuna en oo ihan varma miten pärjään, koska jo nyt, ennen ku se pälliäinen on päässyt edes Helsinkiin asti, on mulla jo tylsää ja ikävä(ä). Pahinta on varmaankin nimen omaan toi tylsyys, koska jos olis koko ajan jotain tekemistä tai jotain (lähempänä) mitä odottaa, aika menis paljon nopeemmin.. Lisäks tekee pahaa kattoo kuhertelevia ja onnellisia pareja koulussa ja telkkarissa, koska... no, ikävä. :( Mut tosiaan, ootan ens kesää jo senkin takia innolla, että vois suunnitella tulevaisuutta vähän paremmmin. 8) Nyt on vähän paha miettiä, koska muuttaa ja mihin ja miten hoitaa opiskelut, mutta sitten ens kesänä vois katsoa, mikä on tilanne rahojen ja opiskelujen kannalta. Jos multa kysyttäis, oisin vamis muuttamaan pois kotoa jo vaikka HETI! Ei, hetkinen, antakaa mun pakata ensin, ja katsoa pari jaksoa Gleetä tallennuksesta...


Paska laatu, mut minkäs teet...

Ai niin! Pahoittelen, ei minkäänlaista blogistooria tällä kertaa. Olen vaan ollut liian laiska ja kiireinen. :(

4 kommenttia:

  1. Posket lommolla tota limpparia imee :DD Kivan näkösiä nuo laitteet muutan

    VastaaPoista
  2. Miksi tuo video on tossa? Miten se liittyy mitenkään mihinkään ;D

    VastaaPoista
  3. hyvä ku luit tekstitki noin tarkasti... ;) jos vaikka vaivautuisit vikan lauseen (siis ennen videoo) ees lukemaan...? :D

    VastaaPoista

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥