keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Set Me on Fire!

Heipä hei! ajattelin vain tulla ilmoittamaan, että elossa ollaan... :D Mihinkäs minä täältä lähtisin? xD

...Sain tänään "saarnan" äikän opeltani et mun pitäis nukkua enemmän, kun oon meidän ryhmän oppilaista ainoo, siis mitä helv... AINOO? oppilas joka nukkuu keskimäärin kuus tuntia yössä... Hups? Mut ihan oikeesti, jos haluan tehdä kaikki läksyt ja muut niin se on kello 11 ennen ku ehtii edes ajatella hampaiden pesua. o__o Hyvä puoli siinä on ettei oikeesti EHDI syödä.

Syömisestä on tullu mulle ongelma. En silti rajota sitä, se vaan... pyörii mielessä, välillä vähän liikaakin...
Btw, ihan hyvä ettei mun poikaystävä vissiin lue tätä blogia, se kuolis sydänkohtaukseen siellä Japanissa... :----D


Teen kahen jätkän kaa enkussa esitelmän Tukiaisesta. Auttakaa... D:


päivä 13 - Tällä viikolla

Tällä viikolla oon...

...tuskaillut koulussa, kun puolet kavereista lintsaa ja on pois koulusta itsenäisyyspäivän välipäivänä
...kirjaimellisesti juossut yhden opettajan perässä ...nolaten itseni, kuten aina :----D
...nauttinut yksinolosta kotona
...bilettänyt pikkujoulujen merkeissä!
...siirtänyt asioita aina "huomiseen"
...nukkunut liian vähän. No yllättikö?
...ollut tekemättä mitään tärkeää
...pitänyt puheen "Ilmiöpohjaisesta oppimisesta"
...ikävöinyt, kuten aina
...kävellyt jalat rakoille uusilla korkokengillä
...vihannut kaikkea
...ollut onnellinen
...lukenut kahta ihanaa Twilight-ficciä

Siinähän noita oli vähäks aikaa. :D




Perkele kun aivastuttaa. Kylmäkin on. Mutta kipeeksi en tule! Ei mulla oo aikaa. Sitä paitsi heikot sairastuu... :P

Voisin mennä tonne...
Vanhoja kuvia...

Oiva tapa tsempata itteään...
En koskaan kyllästy tämän mainostamiseen!
Omnomnom!  


Mun uus koululaukku! Kun entisestä samanmerkkisestä ja -mallisesta meni vetoketju paskaks niin pyysin äidiltä samantyyppistä tuliaisiks ulkomailta. En kyllä ihan NOIN samantyyppistä aatellu, mut kelpaa! Hehe :DD
Nää on puhunu mulle Lindexillä vaikka kuinka kauan, niinku aika lailla kaikki vaatteet tänä syksynä/talvena, joissa on karvaa...
Sorruin siis ostamaan... 14.95 € joten en ihan kuollut kuitenkaan. :D
On ne ihanat!
...vaikkei mun läskijalat niille oikeutta annakaan... :---(
Tähän loppuun vielä pari biisiä, joista yks on vihjeenäkin seuraavaan kysymykseen...









Arvatkaas mihin oon menossa 15.12? 8)


Samana päivänä kun mun ekat ajotunnit on...


1 kommentti:

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥