lauantai 11. joulukuuta 2010

Always




Äidin tuliaiset Tallinnasta♥


Day 15 – A song that describes you

Owl City - Vanilla Twilight



Tää kuvaa mua, jos aatellaan et "mä" laulan. Ja läheiset tietää kyllä kelle mä laulan...

Ei mitään uutta mun tylsään elämääni, kaks päivää olin kipeenä koulusta pois ja vieläkin on vähän kuumetta... Aloitin jälleen uutta tarinaa, tällä kertaa uneni inspiroimana. Sen nimi on Kuoleman kirja, ja nimen päätin jo unessani. Aloitin viimein lukemaan erästä hyllyssäni homehtunutta yaoi-pokkaria ja rakastuin, jälleen. Lisäsin joulukalenterin luukut 7. - 10., eli uusi sivu ja ficcilinkit sinne.

Mainostan hieman. Jos olet kiinnostunut lukion kirjoista, cossipuvuista, karatepuvusta tai Naruto Nintendo DS -pelistä, klikkaapas tätä.

Ps. Jos et ole kokeillut Robot Unicorn Attackia, etkä halua jäädä koukkuun mihinkään peliin, ÄLÄ kokeile sitä. Ärsyttävän addiktoiva. x)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥