sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Hyvää isänpäivää! ♥ +giveaway

päivä 11 - Sisarukseni


Mulla ei oo muita sisaruksia kuin isovelipuoleni Joni, jota nään melko harvoin. Ei olla koskaan oltu kamalan läheisiä kun asuttiin saman katon alla vaan sillon kun mä olin vaahtosammuttimen kokonen ja huusin keskellä yötä ja Joni kysy kädet korvilla et "Eiks tolle vois tehdä jotain?". Mut hassua et miten aina kun nähdään ni meidän jutut on niin samanlaisia. Yhtä tyhmiä vitsejä ja molemmat ollaan vähän semmosia hiljasia suomalaisia perusmiehiä. Eiku...


Oon kyllä aina halunnu semmosen isoveljen vierelleni, joka tukis ja puolustais ja ohjais ja neuvois. Harmi ettei oo olemassa semmosta isovelipalvelua josta vois ostaa/vuokrata isoveljen. Too bad...





Uusi giveaway-mainos! ...Oliko edes yllätys?  Aki - Indulge fabulously daily♥ -blogilla on käynnissä suloinen jouluaiheinen giveaway, joka on auki 23. joulukuuta asti! Tällä kertaa mainostan siis ajoissa, haha. :D


Klikkaa kuvaa!  
Mun kamerasta loppu akku ja vara-akku ja laturi on Sussun luona, joten uusia kuvia ei oo tulossa. Paitsi huonolaatuisia randomkuvia kännykästä, joten laitanpa sitten niitä...


Vika päivä töissä...
'Mitähän sitä söis tänään...?'
Kamerahuorausta...
Tein tämmösen nallen iskälle isänpäivälahjaks. :3 Vähän sil on pää vinos, silmät seisoo päässä ja sydänki on vihree, mut ajatus on tärkein! 
Maailman paras pinssi! :D
Vika työpäivä jäikin vaan kakstuntiseks kun ope soitti kopikselta jo keskiviikkona ja pyys mua ja Ronia mukaan Kuopioon järjestelemään seminaaria!

Roni edustaa. :P
"Tänne sitä viiniä niin ku olis jo!"
Markus ja Roni, nörtit leikkimässä kaiken maailman iPadeilla ja älypuhelimilla... :P Huomatkaa miten edellisen kuvan vihree jätkä on taustalta lähteny lätkimään, haha. :'D
Meni vähän vaikeeks kun yritti kuvata yhtä aikaa iPadilla ja kännykällä... :D
Jätkät, se liitutaulu piti koristella ja siitä tehä hieno, ei pilata ja tehä huono! xD
Uusikshan se sit loppujen lopuks meni, ei sitä tonkaa näköseks voinu jättää... :P
Kävin muuten kattomassa sen uuden Tintti-elokuvan 3D:nä. OLI UPEA! Suosittelen lämpimästi, tää on suorastaan pakollinen kaikille Tintti-faneille! Jamie Bell oli uskomattoman söpö reportteri Tinttinä ja liikkeentunnistusteknologia, jolla elokuva oli tehty, toi parhaat puolet esille sekä piirretyistä että näytellyistä elokuvista.




Mä oon lukenu Tinttejä jo pienestä pitäen, tai no pienempänä selailin kun en osannut/jaksanut lukea... Luin niitä jo varmaan ennen ensimmäiseen Aku Ankkaan tarttumista! Ja kyllä Tintti voittaa Aku Ankat ja muut ihan 6-1.


Mun vaatimaton Tintti-kokoelmani...
Toivon hartaasti että saan äidin kattomaan ton leffan mun kanssa, että saan kattoo sen toisen kerran (ja että saan sen myös maksamaan, kun 3D-elokuvat on niin kalliita...). Eilen siis isän ja hänen naisystävänsä kanssa kävimme elokuvan katsomassa. Siinä sai nauraa moneen kertaan ja pitkään!






2 kommenttia:

  1. kiva blogi sait uuden lukijan(:

    +banneri / tausta
    +kuvat
    + teksti selkeetä
    -tekstiä välillä liikaa

    jatka samaan malliin (:
    http://titinblogi.blogspot.com/

    VastaaPoista

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥