sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Today I don't feel like doing anything...

päivä 7 - Paras ystäväni


Mulla ei enää oo varsinaisesti yhtä parasta ystävää. Jokasessa mun rakkaassa ystävässä on jotain, mitä tarviin. Jos tarviin lohdutusta, yks osaa puhua lempeesti. Jos tarviin piristystä, osaa joku toinen naurattaa. Voisinki kertoo vähän kaikista rakkaista kameleistani mahollisimman tasapuolisesti. :)


Ekana Balleroinen, tietysti, koska hänet olen tuntenut pisimpään. Kasvoimme lapsuutemme yhdessä ja hän oli ainoa oikea ystäväni. Oli minulla paljon kavereita, muttei ketään hänen vertaistaan. Virallisesti tapasimme ensimmäisen kerran, kun tulin samalle perhepäivähoitajalle hänen kanssaan. Epävirallisesti ensitapaamisemme oli synnytysvalmennuksessa, jossa vanhempamme olivat samaan aikaan. Balle on juuri se, jonka kanssa juoruillaan pojista ja muista, shoppaillaan (tai no minä vain yleensä raahaudun perässä... :---D) ja biletetään hurjasti! ♥ Hän on isosisko, joka neuvoo muotiasioissa ja vie pikkusiskonsa bilettämään hyvään seuraan. ;)


Rinnallani on koko pienen ikäni ollut tietty myös serkkuni Tatti, jota en pienempänä edes osannut ystävänä pitää. Itse asiassa HÄN aina sanoi, että olemme serkuksia, emme ystäviä. ;) Joka tapauksessa, pienenä Tattimus aiheutti välillä harmaita hiuksia itsekkyydellään ja pilalle lellityllä luonteellaan ja tekee sitä välillä edelleen, mutta nykyään hänestä on kasvanut lojaali ja huolehtiva ystävä. Hän osaa välillä olla hieman tosikko, mutta hän on minulle kuin isosisko, jolle voin puhua suunnilleen mitä tahansa ja mistä tahansa, kertoa myös kaikki noloimmat jutut. Olemme kuin päivä ja yö, mutta hyvällä tavalla, sillä vastakohdat täydentävät toisiaan. Me myös riitelemme eniten, mutta vanha sanontahan kuuluu, että parhaimmat riidat saa aikaan vain parhaimpien ystävien kanssa. 


Nelosluokalla kehiin tuli Sussumussu. Hän on hieman ujo, kuten minä, yhtä tyhmä ja hömelö kuin minä ja sekoilemme molemmat ihan samalla tavalla. :D Hän on kuin kaksoissiskoni, joiden juttuja kukaan muu ei välillä jaksa ymmärtää. Molemmat ajattelemme välillä järkevästi, välillä vähemmän järkevästi, olemme toistemme seurassa omina itsenämme eikä meidän tarvitse esittää mitään. 


Erityismaininnan ansaitsevat myös kopiksella tapaamani Piia ja Roni. Piia on ihana hömelö ja rakas tyttöystäväni, jonka kanssa on myös hauska bilettää. Hänen hölmöydelleen saa nauraa ja häneltä saa tarvittaessa tukea ja lohdutusta. ♥ Roni taas sietää kaiken ja hymyilee vain aina. En tajua miten hän ei suutu mistään, mutta häneen saa huononakin päivänä purkaa kaiken paskan ja jätkä vaan puhuu liibalaabaa ja kohta nauran sille miten ärsyttävä hän on. Hän on minulle kuin veli, välillä kuin pikkuveli, useimmiten kuin isoveli


Paljon muitakin kavereita minulla tietysti on. Kyllä te tiedätte, että välitän. Kaikissa teissä on sitä jotain, mitä  tarvitsen. Ihan oikeasti. Ihan kaikissa. Onneksi olemme kaikki erilaisia. 


No olipas herkkää. Vähän bilemusaa tähän väliin.





Tuota tuli kuunneltua perjantaina ahkerasti, koska vietimme Sussun synttäribileitä vähän etuajassa. Hauskaa oli, kiitos kaikille! Huhhuh, ja kerrankin osasin juhlia ilman, että siitä tarvitsi seuraavana päivänä kärsiä. :D Kuvasaldo on vähän köyhää, mutta laitetaan nyt...



Itse juhlakalu.

Ainoo naamakuva ni laitetaa nyt, vaikkei kyllä oo mikään fiksuin otos... :D

Katottiin keskiviikko- ja torstai-iltana Skinsin toinen kausi, ja yritettiin kattoo myös Star Warsia, mutta ei sitten jaksettu ku rupes väsyttää. En siis vieläkään saanu katottua sitä ja oon edelleen sivistymätön p*ska. :DD





Tää ei oo bileillan tuotoksia, vaan Lily-koiruuden... Mun Band Hero -peli on kärsiny kovia... :D

Tein tämmösen kortin Sussulle... Skinsin Maxxie ja Chris  
Tyttöpusu. :P Vihdoin kuvissa myös Missi. 


Lily. Sussu ihmettelee miten sekotan tän ja Zipin jos ne ei oo vierekkäin et huomaan niiden kokoeron. :D Kyllä mä ne tunnistan, mut hetki pitää miettiä et onks tää ny iso vai pieni musta...


Lisää bilemusaa...




Uusi Tejinagakkou-lukukin on löytänyt tiensä internetin ihmeelliseen maailmaan, KLICK. Inspiraatio on päällä, mutta toivotaan ettei se koe takapakkia, kun huomenna alkavat taas kahdeksan tunnin työpäivät...


Oon muuten innostunu taas Merlinistä, kun tajusin et sen neljännen kauden jaksot on alkanu... Joka sunnuntai on kauhee Merthur-hehkutus mulla käynnissä, niin myös tänään. :D Ehkä siks Tejinakin etenee, kun saan kirjoittaa Merlinistä ja Arthurista... x3 Njaws! 





See you soon! 

4 kommenttia:

  1. Hyvä postaus :D
    Sussun kuva: "Öööh, ei oo kovin hyvä olo...."
    Jaanan kuva: "Kjäh kjäh, don't try anything, you can't trick me" Reps :D

    VastaaPoista
  2. ja mieti, tuossa vaiheessa molemmat vielä selvinpäin! ;D

    VastaaPoista
  3. haha :D vähäkö selitit musta ihanasti ♥

    VastaaPoista

♥ Hit Me Baby One More Time! ♥